Yalancı Tiramisu | YELİZ' İN TARİFLERİ

17 Ekim 2012 Çarşamba

Yalancı Tiramisu

Geçtiğimiz günlerde eşimin tatlı krizini gidermek için yaptığım bir tarif bu. Hem kolay hem lezzetli.Bazen eğer vaktim bolsa kekini kendim yapıyorum. Evde hazır kekim var ise en pratik yoldan yapmak işime geliyor.
Bir hevesle yaptığım ve tadına çatalın ucuyla baktığım tiramisuyu sizlerle paylaşıyorum. (Eşimden kalan kırıntılarla idare ettim :)


Malzemeler: Hazır kek, Nescafe, 3 bardak süt, 4 yemek kaşığı şeker, 4 yemek kaşığı un,1 paket vanilya, 1 tatlı kaşığı kadar margarin, 1 paket labne peyniri.

Tencereye süt, şeker, un ve vanilyayı koyup muhallebiyi pişiriyoruz.Pişmeye yakın 1 tatlı kaşığı kadar margarin koyuyoruz. Daha sonra ocağı kapatıyoruz.Muhallebiyi ılımaya bırakıyoruz.Muhallebi ılıyınca Labne peynirini de ilave edip iyice karıştırıyoruz. Hazır keki nescafe ile ıslatıyoruz. Muhallebinin yarısını döküp ıslattığımız diğer kek parçasını da üzerine koyuyoruz.Kalan muhallebiyi döküyoruz. Dinlenmeye bırakıyoruz. Servis yapmadan önce pastamızın üzerini kakaoyla süslüyoruz...Afiyet olsun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir zamanlar günümüz vardı :))Orda senden almıştım tarifini o gün bugündür hala yaparım. Ellerine sağlık...

Yeliz dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun canım.Yarasın...:)

Yorum Gönder