İrmikli Lokum | YELİZ' İN TARİFLERİ

25 Aralık 2020 Cuma

İrmikli Lokum

Bir arkadaşımın internette paylaştığı bir tarif. Gördüm beğendim ve yaptım. Hem kolay hem lezzetli, hem çok hafif. Denemenizi tavsiye ederim...

Malzemeler: 3 su bardağı süt, 7 kaşık irmik, 7 kaşık şeker, 1 paket krem şanti. 1 adet vanilya, kakao, hindistan cevizi.


Süt, irmik ve şekeri karıştırıp pişiriyoruz.Piştikten sonra vanilya ekleyip karıştırıyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.İyice soğuyan muhallebiye toz krem şantiyi ilave ediyoruz.İyice karıştırdıktan sonra top şeklini veriyoruz. Topların yarısını hindistan cevizine buluyoruz. Diğer yarısı için hindistan cevizinin içine yarım tatlı kaşığı kadar kakao ekleyip karıştırıyoruz ve topları bu karışıma buluyoruz.  Renkli toplarımız hazır....Afiyet olsun...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Denedim gerçekten güzel oldu. Sadece dışını hindistan cevizi, kakaolu ve renkli pasta süsleri ile değiştirdim. ölçü tam kıvamında yumuşak, yalnız biraz daha koyu olabilir.

Yorum Gönder