Pratik Bahar Tatlısı | YELİZ' İN TARİFLERİ

9 Ekim 2012 Salı

Pratik Bahar Tatlısı


Oldukça basit ve bir o kadar da lezzetli bir tarif. Göze de hitap ediyor..
 
Malzemeler: 2 paket vanilyalı puding, 1 paket kedi dili, Süt, Karışık Meyve Suyu, Dilediğin meyveler..
 
Kedi dilllerini borcama sıralıyoruz.1 paket vanilyalı pudingi tarifine göre pişirip kedi dillerinin üzerine döküyoruz.Soğuyunca üzerine dilediğin meyveleri sırala..Ben muz tercih ettim.Daha sonra 2.vanilyalı pudingi de karışık meyve suyuyla pişir.(süt yerine meyve suyu) Meyvelerine üzerine döküyoruz. 1 gece dolapta bekletiyoruz. Afiyet olsun...

Yemek yapmak bir terapi gibi benim için. Mutfakta dinleniyorum, keyif alıyorum.Yemekleri, yada birbirinden lezzetli hamur işlerini yaparken farklı bir dünyada gibi hissediyorum kendimi. Yaptıklarımın içine emek ve sevgi katıyorum.Hele birde yaptıklarım tadına bakanlar tarafından beğenildiyse ohh deymesinler keyfime…. 
 

0 yorum:

Yorum Gönder