Sürpriz Pasta | YELİZ' İN TARİFLERİ

11 Mart 2014 Salı

Sürpriz Pasta

Geçtiğimiz günlerde Manisa'da bir yakınımıza gittik. Orada yediğim ve tadı damağımda kalan bir tarif bu. Kesinlikle denemeliyim dedim. Zevkle yaptığım ve yiyenlerin beğenisini kazanan pastayı sizlerle paylaşıyorum. Adını ben koydum. Belki farklı ismi de vardır ama ben buna Sürpriz Pasta dedim. Denemenizi tavsiye ederim...

Malzemeler: 3 yumurta, 1,5 su bardağı şeker, 1 su bardağı süt, 1 su bardağı yağ, 1 vanilya, 2 paket kabartma tozu, 2 su bardağı un, 1 paket krema, 1 yemek kaşığı şeker, 1 poşet bitter çikolatalı puding, süt, 1 paket bitter çikolata.

Yumurta ve şekeri iyice çırpıyoruz. Süt, yağ ilave edip tekrar çırpıyoruz. Un, vanilya ve kabartma tozunu ekleyip harcımızı yağlanmış borcama döküyoruz. 180 derece de 40 dakika kadar pişiriyoruz. Piştikten sonra soğumaya bırakıyoruz. Soğuyan kekimizin her dilimine delik açıyoruz. Pudingi tarifine göre pişiriyoruz. Piştikten sonra ocağı kapatıp içine bitter çikolatayı atıp eritiyoruz. iyice karıştırıp ılık hale gelince delikleri kaşık yardımıyla pudingle dolduruyoruz. Eğer pudingten kalırsa üzerini de pudingle kaplayabilirsiniz. Kremayı bir kaba boşaltıp içine 1 kaşık şeker ilave edip iyice çırpıyoruz. Kekimizi kremayla kaplıyoruz. (Krema yoksa 2 poşet krem şantiyle de yapabilirsiniz) Dolapta dinlendirip servis yapıyoruz. Afiyet osun...



1 yorum:

Adsız dedi ki...

üzerini neden süslemedin? ama harika görünüyor...

Yorum Gönder